onsdag 9 april 2008

Faan! Jag hade svårt att somna igår kväll. Det blev nästan ingens sömn på hela natten. Satt på jobbet och höll på att nicka till. gick hem istälet och föll i dvala. på väg hem så köpte jag två flaskor cola. FAAAN! Men det är ju bara att ta nya tag.
Idag blåser det snålt och det ligger snöslask överallt. Tröttheten och det gör att jag flyttar min backträning till fredag. I morgon torsdag har jag lovat min son att jag ska baka kanelbullar till hans disco på fredag. På söndag blir det långpass igen. 19 km. Oj, snart är jag ju uppe i 2 mil. Det känns som en nästan magisk gräns. Nästan lika magiskt som när jag första gången sprang 10 km.
Nu har jag bara fem långpass innan maran. Tiden kryper närmare. Lite läskigt är det. Jag funderar ju på om jag verkligen är tillräckligt förberedd. Min målsättning handlar dock inte om någon sluttid utan om att komma i mål innan de stänger efter sex timmar.

Inga kommentarer: