tisdag 8 april 2008

Vilt sex i skogsbacken.

Ja, så vilt kanske det inte var, men ett par golden rumlate runt rätt rejält.

Precis efter jobbet brukar vara en tid då sockersuget gör sig påmint. Det var med mycket beslutsamma steg jag handlade mat idag. Jag seglade förbi godishyllorna utan att bevärdiga dom med en blick. Bara mat, bara mat mässade jag i huvudet hela tiden. Och se! Jag lyckades komma hem utan en enda liten godis eller läskburk. Jag har ingenting hemma så håller jag mig bara inne ikväll så ska det inte vara något problem.

Idag är vilodag, även om det känns lite tunt efter den korta rundan igår. I morgon så får jag fläska på lite med backträningen. Det blir första gången för mig och jag har valt mellan två backar i närheten. Jag valde den längre och lite flackare backen. Jag tror att det blir lagom så här första gången.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och välkommer in i löparbloggosfären...

Ta det lugnt med backen... Det viktiga är att hålla ett nästan "överdrivet snyggt" löpsteg. Det är det som ger styrka i rätt muskler.