onsdag 25 juni 2008

Onsdag

Nu har jag anmält mig till Göteborgsvarvet nästa år. Jag har hört bara gott om den tävlingen och Göteborg är min favoritstad nummer två i Sverige. Och det kan ju vara lagom att springa en halvmara två veckor före SM. Ja, anmälningsavgiften är betald och hotellrum är bokat. Jag trodde att jag skulle kunna vänta till i januari-februari med att boka hotell men jag fick höra att det gäller att vara ute i tid om man inte ska bli fast för att få de dyrare rumsalternativen. Det första hotellet jag ringde till var redan fullbokat, men det andra hade enkelrum kvar och man fick rabatt om man kan visa startbeviset från varvet. Jag bokade två nätter för 545:- per natt. då ingår frukostbuffé så jag tycker att det är ett okej pris. Jag tittade på bilderna på nätet och rummen såg ruskigt fräscha ut. bastu finns också och det kan ju vara skönt när man ramlar in efter varvet. Den helgen kommer att bli som en minisemester som jag ska njuta av helt och fullt.

Inga kommentarer: