måndag 19 maj 2008

Dag 4


Löparmål
2008
Blodomloppet 4 juni, 10 km, sub 1:15
Midnattsloppet 16 augusti, 10 km, sub 1:10
Stockholm Halvmaraton 6 september, mål 2:45
2009
göteborgsvarvet 16 maj, sub 2:40
Blodomloppet, 10 km, sub 1:05
Midnattsloppet, 10 km, 1:00
Stockholm halvmaraton, 21 km, sub 2:35

Jag inser att jag måste sätta upp några mål att hänga upp träningen på. Eftersom jag har fått släppa deltagandet på Stockholm maraton på grund av för dålig träning så tar jag och inriktar mig på Stockholm Halvmaraton istället.

Kampen mot sockret går bra. en liten törn blev det i går. En chokladkaka med hasselnötter slank ner på kvällen. Men annars ingenting. Vågen visar en försiktig nedgång. Det behöver inte gå fort. Jag är egentligen inte missnöjd med min figur. Skulle bara vilja gå ner ett par kilo för att bli riktigt slank inför "bikinisäsongen."

Inga kommentarer: